Kompetencer

firkant
Marcus Volsted

Lidt baggrund

Uddannelser:

Interesser:
Træne / Generelt aktiv, Tegne, Sociale aktiviteter, Læse, Udfolde mig kreativt.

Kreativt sind og gåpåmod

Hvis jeg skulle beskrive mig selv, vil jeg sige at jeg meget udadvendt, god til at lytte og så har jeg en masse gåpåmod. Hvis der er en ting som jeg virkelig har lært som selvstændig, så er det at der er ikke noget man ikke kan lære. Jeg har siden starten af min virksomhed, sagt ja til opgaver jeg ikke umiddelbart vidste hvordan jeg skulle løse, men hvor jeg efterfølgende har været vedholdende og fået det til at lykkedes. Altid med et succesfuldt resultat.

Dette har givet mig mod til at prøve nye ting og udvikle mig markant. Jeg er også op til flere gang kommet lang ud over min komfortzone, hvilket jeg synes er fedt og elsker at lære på den måde at lære nyt! Denne arbejdsform er helt klart der hvor jeg har lært mest.

Se mere på mit CV –  download via knappen

PC

Færdigheder

Google Ads

Mit input til Google Ads Som en del af mit arbejde i egen virksomhed, har jeg haft æren af at drive Google Ads for forskellige virksomheder.

Jeg har her fået praktisk viden om hvordan man opsætter kampagner, laver gode Ads copys, target’er forskellige målgrupper, tracker data og meget mere. Jeg valgte at arbejde med Google Ads, da muligheden opstod i vores virksomhed, og jeg er gået hen og blevet rigtig glad for at arbejde med det. Ideén med at kunne fange den rigtige målgruppe hurtigt og effektivt synes jeg er fedt, og det er noget det kan være sværere med SoMe markedsføring. Ved Goolge Ads sikrer du dig kunder der allerede er en del af buyers funnel, i og med man skal søge efter en given service/ produkt for at få ens ads til at trigger.

graf

Hvad har jeg lært?

Der er bestemt en stejl læringskurve, når det kommer til Google Ads. Siden Dec. 2021 har jeg fået en masse viden gennem sparring med diverse kontakter jeg har skabt mig. Jeg har set over 100 timers kurser og så har jeg, ikke mindst, arbejdet med programmet i praksis (learning by doing) Jeg har lært hvordan man sætter salgsfremmende kampagner op, samt søger for at have en god struktur i hele ens account. Jeg har lært Google Search Ads, Display Ads og Shopping Ads. Dette er helt klart de mest anvendte typer ads der er på Google Ads. Jeg har fået en god forståelse for hvad der virker og hvad der ikke virker ift. tekster, og psykologi i markedsføring. Jeg har bestemt meget at lære endnu, men har et stærkt fundament med den viden jeg har opbygget, og jeg stræbet hver dag efter at lære mere.

Min første kunde

5264% ~ 52x ROAS case
Jeg fik muligheden for min første case i Google Ads tilbage i januar 2022, og har snart rundet kr. 100.000 i “ad spend” på blot få måneder.
Min første case var med “ad spend” på kr. 55.400.
ROAS | Case 1 👇
5264% ~ 52x ROAS
72 salg ud af 95 henvendelser udelukkende via Google.
Alle kampagner jeg har kørende har en quality score på min. 8/10, hvilket selvfølgelig er tilfredsstillende.

Usecases

Hvad kan forbedres

Som sagt har læringskurven været utrolig stejl, og jeg har bestemt meget at lære endnu. Mit næste mål er at blive ”100 meter mester” i Ad Copywriting og derefter hvordan jeg bedst muligt præsenterer og forbedre alle mine resultater fra de igangværende kampagner. En ting jeg hele tiden øver, er at skabe de bedst konverterende ads og forbedre klientens quality score fuldt ud i alle keywords. Jeg kender systemet godt og grundigt og kan bevæge mig rundt i det meste af softwaren. Dog vil jeg gerne dykke dybere ned i alle hjørner og virkelig lære alting udenad.

Mit Niveau

Jeg vil mene at mit niveau er på et godt medium level. Det kan være svært at estimere, da der vil altid være noget nyt man kan lære når det kommer til Google Ads og markedsføring. Heldigvis!

Kontakt mig