Mit input til Google Ads Som en del af mit arbejde i egen virksomhed, har jeg haft æren af at drive Google Ads for forskellige virksomheder.
Jeg har her fået praktisk viden om hvordan man opsætter kampagner, laver gode Ads copys, target’er forskellige målgrupper, tracker data og meget mere. Jeg valgte at arbejde med Google Ads, da muligheden opstod i vores virksomhed, og jeg er gået hen og blevet rigtig glad for at arbejde med det. Ideén med at kunne fange den rigtige målgruppe hurtigt og effektivt synes jeg er fedt, og det er noget det kan være sværere med SoMe markedsføring. Ved Goolge Ads sikrer du dig kunder der allerede er en del af buyers funnel, i og med man skal søge efter en given service/ produkt for at få ens ads til at trigger.
Som sagt har læringskurven været utrolig stejl, og jeg har bestemt meget at lære endnu. Mit næste mål er at blive ”100 meter mester” i Ad Copywriting og derefter hvordan jeg bedst muligt præsenterer og forbedre alle mine resultater fra de igangværende kampagner. En ting jeg hele tiden øver, er at skabe de bedst konverterende ads og forbedre klientens quality score fuldt ud i alle keywords. Jeg kender systemet godt og grundigt og kan bevæge mig rundt i det meste af softwaren. Dog vil jeg gerne dykke dybere ned i alle hjørner og virkelig lære alting udenad.
Jeg vil mene at mit niveau er på et godt medium level. Det kan være svært at estimere, da der vil altid være noget nyt man kan lære når det kommer til Google Ads og markedsføring. Heldigvis!
Helping businesses scale with AI and streamline their webshops.
All Rights reserved © 2025